lr hur?

Iaktagelser från min egna lilla värld!

Pearl Jam andas tungt...

Kategori: Eget svammel

Vilket fantastiskt framförande som jag hittade via YouTube från Pearl Jams nya platta... Låten är en av dom jag uppskattar mest från plattan och framförd med stråkar och fulla arrangemang är den helt suveränt... Gåshud på!

Håll till godo med låten »Just Breath«... På turné i europa, dessvärre lär väl inte Sverige finnas med på den kartan och det känns surt... lr hur?

:P



Pearl Jam Just Breath

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Håller du på att sluta röka eller väljer du inte reklam själv till din sida? Nicorette är bra reklam. Cigaretter är farligt!

    2010-01-25 | 22:35:01
    Bloggadress: http://evelindstroem.com
  • Lr hur? säger:

    Tyvärr kan jag inte välja reklamen själv... Röka har jag aldrig varit bra på, knappt prövat!

    2010-02-13 | 14:25:54
  • Anonym säger:

    Jag har en blogg, och en hemsida via en firma. Skall lägga ut ett program som beräknar en persons livscykel samt en bok jag skrivit. Har haft ute projektet 2002-2005.



    Daoism och österländsk filosofi. Nu är html-koden under omskrivning, eftersom den blivit inaktuell. Jag funderar på att ha reklam på sidan.



    Dock skulle jag vilja ha reklam och projektet via affiliate. Jag vet dock inte hur det fungerar. Får ta reda på det.



    Sist vi hade ute programmet hade vi 500 000 unika besökare under det första halvåret.



    Därav frågan. Du verkar ha lite koll på webbdesign.



    Jag har slutat röka ciggaretter. Det var i Januari. Började röka i tonåren. På 80-talet rökade folk inomhus, i flyg och överallt.



    Ha det bra Per!

    [Det var trist att din vän i bandet avled. Får beklaga sorgen.]



    Eva-Karin

    2010-02-13 | 18:52:32
    Bloggadress: http://www.evelindstroem.com/
  • Lr hur? säger:

    Kan förlite om kommerser kring webben. Har väl kanske lite konservativ syn om att man inte ska blanda seriösa prylar och marknadsföring... tror du förstår vad jag menar.



    Webdesign är kul. Hobby. 500k besökare är sjukt mycket, låter ju som värt att förnya.



    Cigg lämnar jag gärna till helvetet, äckligt och oförståeligt. Skulle inte ens önska mina antagonister att fastna i ett sånt beroende!

    2010-04-03 | 14:11:32

Kommentera inlägget här: